Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Με πονάτε..

Με πονάς ευπατρίδη,
μου 'βαλες φίμωτρο και περιλαίμιο σφιχτό
και με βγάζεις έξω
μόνο για να κάνω την ανάγκη μου,
χωρίς ποτέ να μαζεύεις τα σκατά μου απ' τα πεζοδρόμια,
που παίζουν τα παιδιά του γείτονα σου..
Με πονάς άντρα,
που με πηδάς ως μέρος μιας αναγκαστικής διεκπεραίωσης
χωρίς να έχεις ενδιαφερθεί ποτέ
για την ανατομία και τη γεύση ενός μουνιού..
Με πονάς δάσκαλε,
που ξέχασες πως για να με διδάξεις
πρέπει να μ' αγαπήσεις,
που είσαι ματαιόδοξος μισθοφόρος
αντί να είσαι ονειροπόλος επαναστάτης ..
Με πονάς εργοδότη,
που δεν ξέρεις κανένα άλλο τρόπο να κάνεις τους εργάτες σου αποδοτικούς
απ' το φόβο της ανεργίας..
Με πονάς συνάνθρωπε,
που μιλάς για ηθική
και καμαρώνεις για το κοινωνικό σου πρόσωπο
ενώ κρυφά διασκεδάζεις με παιδική πορνογραφία ΠΟΤΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ..
Με πονάς παπά,
που μιλάς για αμαρτία και εγκράτεια
την ώρα που μοιράζεις τον αγιασμό σου
επί πληρωμή ..
Μα ένα να ξέρετε
δε θα αφήσω να έρθει η μέρα
που το δέρμα γύρω απ το λαιμό μου  θα σκληρύνει
που ο έρωτας θα μου είναι αδιάφορος
που θα μισήσω τα βιβλία
που θα ανέχομαι την βρωμιά ως φυσιολογική
που θα είμαι καλή από φόβο..
Ας πονάω,
τουλάχιστον ελπίζω πως
να σας χαλάω τα όνειρα
με τις κραυγές του πόνου μου..

12 σχόλια:

takis είπε...

Μας πονάτε ..
με τις αλήθειες και το γράψιμο σας κα.ΑΛΗΤΙΣΣΑ.

candy's τετραδιάκι είπε...

Πω πω...γαμάτο!!

Δεν ξερω τι να γραψω..!!!


Ειλικρινά δεν ενθουσιάζομαι ευκολα με την ποιηση αλλα αυτο εδω με ξεπερνάει.

!

Seadreamer είπε...

Λόγος που αφυπνίζει τις συνειδήσεις

Λόγος που θεριεύει το πάθος για ζωή

Λόγος που κάνει τις καρδιές μας να πάλλονται

Λόγος ποιητικός


Ευχαριστούμε Αλήτισσα

Αλητισσα είπε...

Να ξέρετε πως τα λόγια σας με συγκινούν πάρα πολύ..
Καμιά φορά όταν γραφω μου ανεβαινει ένας κόμπος στο λαιμό, τα σχόλια σας όμως μου φέρνουν δάκρυα..
Σας ευχαριστώ πολύ..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Για να είμαι ειλικρινής, είναι απ' τα καλύτερα που διάβασα έβερ.
Αν και αυτό το "ευπατρίδη" προς τον Τάκη μού πηγαίνει.
Ώστε δεν τις βαζεύει από κάτω τις ακαθαρσίες ο ξιπασμένος...

Αλητισσα είπε...

Ελα βρε Ασκαρ τί είναι αυτά που λες;

Αλμύρα είπε...

Τι να σχολιάσω τώρα?Τα χω χάσει..!
Μπράβο!

Αλητισσα είπε...

Σ ευχαριστώ καλή μου Αλμύρα ..

candy's τετραδιάκι είπε...

Σπιθα ζεις εσυ μας οδηγεις!

Το γραφω παντου μπας και χαμπαριασει!


:PPPPPPPPPP

Αλητισσα είπε...

Αχαχαχα Είσαι εντελώς παλαβή!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Ναι ρε γμτ και εχει αρχισει να φαινεται στο καργα!!!

;)

Kaiti είπε...

ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!!!!!

Time found you lying motionless The definition of an old love was lying on the wooden floor of memory Each day you scribble a meaningful ins...