Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ένα λιβάδι την άνοιξη..

Εραστές άγγελοι με κόκκινα πανωφόρια 
τρύπησαν αργά τη σάρκα μιας ενάρετης παρθένας..
Τις νύχτες με πανσέληνο 
θεριεύουν τα ένστικτα των ένστολων εντεταλμένων.. 
Τάγματα παραφρόνων εξουσιαστών 
κρατούν φυλακισμένη μια αμαρτάνουσα ελπίδα..
Στυγεροί εξουσιόκαυλοι ξέρουν 
πως βιασμός χωρίς ίχνη, 
προβάλλει την αρετή του θύτη..
Φτώχια πνευματική 
σε ερωτικές ιστορίες Άρλεκιν, 
με πρωταγωνιστή το Ντε Σαντ με ροζ βερμούδα..
Τα αδηφάγα σκυλιά της εξουσίας 
περιμένουν υπομονετικά να κατασπαράξουν 
και το τελευταίο κομμάτι σάρκας, 
αφού η λαιμαργία της δύναμης, 
τρυπάει τα σωθικά τους 
πιο πολύ κι απ' την πείνα του επαίτη..
Τα εγκλήματα που τελούνται
με την κοινωνική ενοχή των σαρκοφάγων αρπακτικών της ενημέρωσης
με τρομάζουν..
Κάποτε δε θα χει σπηλιά να κρυφτεί ο φόβος κι η οργή των αδικημένων..
Τα όνειρα δεν είναι ουτοπίες 
είναι κραυγές ανάγκης
είναι η απλή ελευθερία 
να μπορεί κανείς  να περπατήσει σ' ένα ανθισμένο λιβάδι την άνοιξη..
 

39 σχόλια:

takis είπε...

"Στυγεροί εξουσιόκαυλοι"...

όμως, όπως αναρωτήθηκε και ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΝΑΚΟΣ(γνωστός και μη εξαιρετέος),
καύλα ή κάβλα ?

φαντάσου έναν εξουσιόκαβλο?
έχει άλλη γεύση.....

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εμένα αυτό το "εξουσιόκαυλοι" που έφερε στο μυαλό τη λέξη "γαμοδεινόσαυροι"...

Μυστήρια πράγματα που θα 'λεγε κι ο φίλος του Σινάκου...

Αλητισσα είπε...

Τάκη η καύλα ή κάβλα καλό είναι να μην γράφετε αλλά να απολαμβάνεται..


Ασκαρ στο αφιερώνω..

Οι δεινόσαυροι, εμείς


Γεννημένοι έτσι
να είμαστε έτσι
καθώς τα ασβεστωμένα πρόσωπα χαμογελούν
καθώς ο κ. Θάνατος γελά
καθώς οι ανελκυστήρες κόβονται
καθώς τα πολιτικά τοπία διαλύονται
καθώς το αγόρι στο σούπερ μάρκετ έχει πτυχίο πανεπιστημίου
καθώς τα μολυσμένα ψάρια ξεστομίζουν τις μολυσμένες προσευχές τους
καθώς ο ήλιος κρύβεται

είμαστε
γεννημένοι έτσι
να είμαστε έτσι
με αυτούς τους προσεκτικά τρελούς πολέμους
με την όψη σπασμένων παραθύρων σε εργοστάσια να ατενίζουν το κενό
με μπαρ όπου οι θαμώνες δεν μιλούν πλέον μεταξύ τους
με τσακωμούς που καταλήγουν σε πυροβολισμούς και μαχαιρώματα

γεννημένοι έτσι
με νοσοκομεία που είναι τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να πεθάνεις
με δικηγόρους που χρεώνουν τόσο ακριβά που είναι φθηνότερο να δηλώσεις ένοχος
σε μια χώρα όπου οι φυλακές είναι γεμάτες και τα τρελοκομεία κλειστά
σε έναν τόπο όπου οι μάζες ανυψώνουν ηλίθιους σε πλούσιους ήρωες

γεννημένοι μέσα σʼ αυτό
περπατώντας και ζώντας μέσα σʼ αυτό
πεθαίνοντας λόγω αυτού
μένοντας άφωνοι λόγω αυτού
ευνουχισμένοι
έκλυτοι
αποκληρωμένοι
λόγω αυτού
εξαπατημένοι από αυτό
χρησιμοποιημένοι από αυτό
εξευτελισμένοι από αυτό
εξοργισμένοι και απηυδισμένοι από αυτό
βίαιοι
απάνθρωποι
λόγω αυτού

η καρδιά έχει μελανιάσει
τα δάχτυλα πλησιάζουν το λαιμό
το όπλο
το μαχαίρι
τη βόμβα
τα δάχτυλα τείνουν προς έναν μη αποκρυνόμενο θεό

τα δάχτυλα πλησιάζουν το μπουκάλι
το χάπι
τη σκόνη

γεννημένοι σʼ αυτό το θλιβερό θανατικό
γεννημένοι με μια κυβέρνηση με 60 χρονών χρέος
που σύντομα δε θα είναι ικανή να αποπληρώσει τους τόκους αυτού του χρέους
και οι τράπεζες θα καούν
το χρήμα θα καταστεί άχρηστο
θα υπάρξουν φανερές και ατιμώρητες δολοφονίες στους δρόμους
θα υπάρξουν όπλα και περιπλανώμενοι όχλοι
η γη θα είναι άχρηστη
η τροφή θα γίνει μια φθίνουσα απόδοση
η πυρηνική ενέργεια θα έρθει στην κατοχή των πολλών
εκρήξεις θα σείουν ακατάπαυστα τη γη

ραδιενεργά ρομπότ θα κυνηγούν το ένα το άλλο
οι πλούσιοι και οι επίλεκτοι θα παρακολουθούν από τους διαστημικούς σταθμούς
η Κόλαση του Δάντη θα μοιάζει με παιδική χαρά

ο ήλιος θα κρυφτεί και θα είναι νύχτα παντού
τα δέντρα θα πεθάνουν
η βλάστηση όλη θα πεθάνει
ραδιενεργοί άνθρωποι θα τρώνε τη σάρκα ραδιενεργών ανθρώπων
η θάλασσα θα μολυνθεί
οι λίμνες και τα ποτάμια θα εξαφανιστούν
η βροχή θα είναι ο επόμενος χρυσός

σαπισμένα πτώματα ανθρώπων και ζώων θα ζέχνουν στο σκοτεινό άνεμο

οι λίγοι τελευταίοι επιζήσαντες θα μολυνθούν από νέες και φρικιαστικές ασθένειες
και οι διαστημικοί σταθμοί θα καταστραφούν από δολιοφθορές
την έλλειψη προμηθειών
το φυσικό φαινόμενο της φθοράς

και θα υπάρξει η πιο όμορφη σιγή από ποτέ

γεννημένη από αυτό

ο ήλιος ακόμα εκεί κρυμμένος

να περιμένει το επόμενο κεφάλαιο.

Τσαρλς Μπουκόφσκι

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά, "μ' έστειλες" τώρα Αλήτρα!

Το επόμενο ποστάκι μου θα είναι αφιερωμένο στον "Χανκ"!

Αλητισσα είπε...

Μεταξύ μας Ασκαρ, καλύτερα να κάνεις ένα αφιέρωμα στον Μπουκόφσκι και να κόψεις τα πολιτικά ποστ γιατί μας βλέπω να πλακωνόμαστε άγρια..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

έτσι πρέπει... όταν ανάβουν τα αίματα, αυξάνει και η λίμπιντο!

Αλητισσα είπε...

Δε μας παρατάς ρε Ασκαρ.. κι αν υποθέοσυμε πως μου αυξάνει η λιμπιντο τι λες να την κανω παστουρμά να την ταίσω στα παιδιά;
Εγώ παρακαλάω μερα νύχτα κι αυτή που μου έχει απομείνει, να παει από εκεί που ηρθε να βρω την ησυχία μου!!

takis είπε...

Οσο και να παρακαλάς η λίμπιντο δεν φεύγει...

Παστουρμά είπες? τα τελευταία χρόνια μου αρέσει ο παστουρμάς..φύλαξε κανένα κομμάτι.

Αλητισσα είπε...

Λες εσύ τώρα Τάκη;
Δεν έχω φάει ποτέ παστουρμά!

takis είπε...

Θα σου φέρω λίγο τότε.
Ετοίμασε εσυ τις ρακιές.

Ασε που θα ζηλέψει ο άχρηστος!..

candy's τετραδιάκι είπε...

Σούπερ ποιηματάκι Αλήτισσα!!!


Καλά ρε συ Τakis,με "παστουρμάδες" πας να ρίξεις το κορίτσι?


Ελεοοοοος!!!


Αλήτισσα...δεν το "γυρνάς" λέω εγώ καλύτερα???


;)

σ.σ Ασε που ο Takis συνήθως τάζει "κοψίδια"

;)

Αλητισσα είπε...

Ούτε και ρακί έχω και μου κόψανε και το Ιντερνετ (κλεβω λίγο σήμα απο διπλα)..Παράπλευρες απώλειες της κρίσης..
Τεσπα το ζώδιο μου λέει πως η ζωή μου θα γίνει σουπερ μετά τον Ιουνιο.. ελπίζω να μην κλέβω ως τοτε το σήμα..
Κάντι δε γίνεται να το γυρίσω δε μου βγαίνει να το γυρίσω προτιμώ να το ξεχάσω..
Σας χαιρετω και τα ξαναλέμε μετα την εσωτερική κριση..

takis είπε...

Πως φτάσαμε απο "τα λιβάδια την άνοιξη" στους παστουρμάδες !....

Λοιπόν, ΑΛΗΤΙΣΣΑ , μη κάνεις κανένα αστείο και εξαφανισθείς τώρα που θα κατέβω με παστουρμάδες ..
θα φέρω και την ΚΑΝΤΥ που θα κουβαλάει τα κοψίδια..

(ωρε ζήλειες ο άλλος!...)

candy's τετραδιάκι είπε...

Μπα??? Για να κουβαλαω κοψιδια με εχεις εμενα????


Αλητουλα...χαλαρωσε λιγακι (οσο μπορεις δηλαδη) συστήνω να εχουμε μεσα μας μια αισιοδοξια,οσο υπαρχει ακομα.

Δεν τελιωσε τιποτα...θα δουμε!


To εννοώ...!

σ.σ να με συγχωρείς, απλά σε βλέπω λιγάκι στεναχωρημένη και στρεσαρισμένη και γι αυτο έγραψα τα ανωτέρω!

candy's τετραδιάκι είπε...

Tι είπε ο από πάνω?
Να πάμε στο Μπαλί???

Αλητισσα είπε...

Αν δεν είχα αισιοδοξία μεσα μου Κάντι να είσαι σίγουρη πως θα τα είχα τινάξει τα πέταλα προ πολλού..
Και για να μην παρεξηγηθώ στο τι εννοώ θα το αναλύσω..
Ξυπνάω στις 6.30 γυρίζω σπίτι για 30 λεπτά το μεσημέρι τρώω και ξαναφέυγω καπάκι ως τις 7 συνήθως, όταν γυρισω μαγειρεύω, μιλάω με τα παιδιά (κάποτε έκανα και έλεγχο αν είχαν διαβάσει) και αν είμαι τυχερή κάνω και κανένα μπανιο..
Αυτό γίνεται μέχρι και το Σαββατο.. την Κυριακή καθαρίζω τα συντρίμια της εβδομάδας βάζω κανένα πλυντήριο σιδερώνω και πάω και για κανένα καφέ αν είναι η τυχερή μου μέρα και δεν είμαι κομμάτια..Σπάνια παρεκκίνω από αυτο το πρόγραμμα γιατί πρέπει να είμαι ξεκούραστη και νηφάλια μετά το εσημέρι που κάνω μαθήματα αλλιώς δεν μπορώ να ανταποκριθώ..
Είμαι κατι σαν ανθρωπινο ρομποτ και προκαλώ όποιον Γερμανό έχει να πει πως οι Ελληνες είναι τεμπέληδες να έρθει να κάνει ότι κάνω για ένα μήνα και μετά να γράψει αναφορά στη Μέρκελ..
Όπως πιθανόν καταλαβαίνεις αν δεν ήμουν αισιοδοξη πιθανότατα θα είχα σαλτάρει..Ξέρω δε φανεται από τα γραπτά μου αλλά ας πουμε πως είναι ο τρόπος να ξορκίζω την απαισιοδοξία..
Περιμένω πως και πως το καλοκαιρι να παρω μια ανάσα..

candy's τετραδιάκι είπε...

Αλητισσα,σε γενικες γραμμές δεν σε εχω κοψει για απαισιοδοξη...αλλωστε τα ποιηματα και τα γραπτα μας δεν σημαινει οτι ειναι καθρεφτιζουν τα σημεια του χαρακτηρα μας απαραιτητα,ισως μονο καποια κομματια!

Το πιστευω οτι δουλευεις πολυ,οπως ολοι μας αλλωστε και δεν νομιζω οτι εχουμε να αποδειξουμε κατι στους Γερμανους!


Δεν μου γαμιουντε ολοι τους λεω!!!

(σορυ για το τελευταιο αλλα δεν κρατηθηκα)

Το καλοκαιρι φτανει...τελιωνουν και τα σχολεια σε λιγο, οποτε δεν θα εχεις πολλες υποχρεωσεις!Εισαι και διπλα στη θαλασσα,τυχερη!!

Μουυτς!

;)

Αλητισσα είπε...

Δε θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα Νεκροθάφτη θα έλεγα εγώ!!
Να μιλάς ελεύθερα!!
Αλλωστε τι αλήτισσα είμαι;

candy's τετραδιάκι είπε...

Σωστά!!!!!


Τόσα έχουμε γράψει εδώ μέσα,τώρα θα μασήσουμε??

;)

Αλητισσα είπε...

Κι επίσης είμαι τυχερή και ευγνώμων που ζω εδω..ειναι τόσο ευκολο να πας κοντά στη θαλασσα που τόσο την αγαπώ..γενικά όλα είναι τοσο κοντά..
Εκτος φυσικά απ την ηπειρωτική Ελλάδα..

candy's τετραδιάκι είπε...

E καλά...μη το λες, εκεί στο Καρπενήσι απ οπού κατάγομαι εγώ και το άλλο το κελεπούρι πρέπει να φας πολύ στοφιλίκι και κάνα 2 ώρες ταξίδι για να δεις θάλασσα!!

;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Λοιπόν, έχουμε εξελίξεις.
Είπα στον Κώστα να περάσει από δω να "πάρει μάτι" τα ωραία σου ποιήματα.
Πάρ' του κι εσύ ό,τι προαιρείσαι...

Αλητισσα είπε...

Καλά θα του πάρω ένα ζευγάρι κάλτσες να τον ζεσταίνουν το χειμώνα!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Κι ενα λάστιχο για να τραβάει και να το βλέπει όταν θα πιάσουν τα κρύα!

;)

Ανώνυμος είπε...

Όπα, είπα να περάσω κι εγώ τη βόλτα μου, καλεσμένος του ασκαρμύδι. Αλητούλα τι να πω, μου πάρεις δεν μου πάρεις, όντως έχεις οίστρο. Σχώρα με που με την ποίηση δεν το 'χω ίδιαίτερα για να πω περισσότερα. Πάντως αυτό που διάβασα μου άρεσε..
Ρε ασκαρ να είσαι καλά, όλα τα γκομενάκια εδώ αλωνίζουν...

Κώστας

Αλητισσα είπε...

Αυτό το blog είναι σχεδόν private όλο τους ίδιους και τους ίδιους θα βλέπεις..
Καμιά φορά η Κάντι κι εγω΄ρίχνουμε κανένα χορό της κοιλιάς και γίνεται νταβατούρι και περνάμε καλά..
Καλώς όρισες λοιπόν Κώστα στο κλουβί με τους θεοπάλαβους!!
Η επισκεψη θα γίνεται πλεον με δική σου ευθύνη!!

Ανώνυμος είπε...

Ποτάκι κερνάτε..?
Πάντως με συγκίνησε το 24ωρο σου. Πολύ γερμανικό το βρίσκω.. Μήπως να στείλεις κάνα αρθράκι spiegel, να ξυπνήσουν 'κει πάνω τα χαϊβάνια..?

Κώστας

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε παιδιά, σαν πολύ ζέστη δεν έχει εδώ μέσα;
Δεν βγάζουμε κανα ρουχαλάκι λέω γω...

Αλητισσα είπε...

όχι βρε τι να καταλάβουν οι ρομποκοπ εγώ το κάνω λογω αναγκών και έχω πλήρη επίγνωση του οτι δεν είναι φυσιολογικό να ζει ένας ανθρωπος μόνο δουλεύοντας..εκείνοι δουλεύουν όχι από αναγκη αλλά γιατί ετσι εμαθαν οτι είναι η φυσιολογική ζωή και μετα πίνουν μπυρες να συνέλθουν..
Εμείς οσο κι αν δουλευουμε όσο κουρασμένοι κι αν είμαστε θα πουμε γεια στο διπλανό εκείνοι έτσι κι αλλιως δε λένε..

Αλητισσα είπε...

Δεν ξεκινάς εσύ να δουμε και αν αξίζει τον κόπο να συνεχίσουμε;

Αλητισσα είπε...

Αντε παιδιά εγώ παω για ύπνο γιατί έχω αγώνα αύριο!!
Εσείς συνεχίστε αλλά μην κανετε θόρυβο γιατί ξυπναω πρωί!!

Ανώνυμος είπε...

Σαν να 'χεις δίκιο ρε ασκαρμύδι ή τέλως πάντων να φορέσουμε κάτι πιο ελάφρυ...

Κώστας

Ασκαρδαμυκτί είπε...

πολύ ντε καυλέ παρέα γίνατε γμτ...

candy's τετραδιάκι είπε...

εγω παντως γυμνη γραφω..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

και που τον έχεις χώσει τον Κωστάκη και δεν βγάζει κιχ;

Ανώνυμος είπε...

Έλα, τα κατάφερα, βγήκα κι εγώ από μέσα...

Κώστας

Αλητισσα είπε...

Καλά εσείς έχετε ξεφύγει!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο πρώτος άνθρωπος που γλύτωσε απ' την μαύρη τρύπα!

Ανώνυμος είπε...

Βρε αλήτισσα, γιατί το έκοψες το τελευταίο σου ποιηματάκι..?

Κώστας

Time found you lying motionless The definition of an old love was lying on the wooden floor of memory Each day you scribble a meaningful ins...