Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Τα παιδιά μου..

Είσαι η Ελένη του παιδικού σου δωματίου,
όμορφη κι ετοιμοπόλεμη,
με μάτια λαμπερά κι ακατάστατα μαλλιά απ' τον ύπνο..
Αν ζούσε ο όμηρος,
θα έγραφε το έπος του εφηβικού σου έρωτα
με φιλιά από κραγιόν στον καθρέπτη
Κάνεις βαρυσήμαντα σχόλια για τη ζωή
κι ανεβάζεις ντροπαλά το μπλουζάκι σου,
που γράφει μια θυμωμένη ιστορία για μεγάλους..
Είσαι η δική μου Ελένη, με τα απαλά χεράκια
και τις κρυφές αγωνίες ενός μέλλοντος που περιμένει να ξετυλιχτεί..
Είσαι ο Μιχάλης ένας σιωπηλός ήρωας παιδικού κόμικς,
με φτερά στην πλάτη που δεν δοκίμασες ακόμα να χρησιμοποιήσεις..
Αντί να πετάς, κλωτσάς μπάλες
κι ένας θεός ξέρει τι ονειρεύεσαι τα βράδια που κοιμάσαι..
Είσαι ο δικός μου Μιχάλης, ανυπάκουος κι αεικίνητος
το πρώτο και το τελευταίο φιλί της ημέρας
το αιώνιο μυστήριο της άλλης φύσης που δεν ξέρω..
Είστε η γλυκιά προσμονή του χρόνου που έρχεται,
η αλλαγή των εποχών,
η γλυκιά ανάμνηση της γέννησης του κόσμου,
το λίγο που γίνεται πολύ..
Είστε η άνοιξη της ζωής,
που με ξυπνάει απ' το λήθαργο του προσωπικού μου χειμώνα..



Το να γίνεις γονιός είναι ένα περιπετειώδες ταξίδι που δε σταματά παρά όταν εγκαταλείψεις τον κόσμο
κι όπως όλα τα ταξίδια έχει και τις τρικυμίες του και τις αναποδιές του αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως αν το αξιοποιήσεις μπορείς να μάθεις πολλά για τον εαυτό σου και τον κόσμο γύρω σου..
Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες που έγιναν μύστες στο θαύμα της ζωής..

8 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο Μιχάλης ονειρεύεται να παίξει βασικός στο Εργοτελάκι και να πάρει μεταγραφεί στο γαύρο.
Η Ελενίτσα σε λίγο θα ανεβάζει λιγότερο ντροπαλά το μπλουζάκι της.

Συνηθισμένες ιστορίες...

Αλητισσα είπε...

Ο Μιχάλης ονειρεύεται να κερδίσει την επόμενη πίστα στο παιχνίδι και η Ελένη να πάει κατασκήνωση τον Ιούλιο..
Αυτά είναι συνηθισμένες ιστορίες του σήμερα, αυτές που λες είναι συνηθισμένες ιστορίες του χτες..
Ποτε θα γίνεις επίκαιρος βρε Ασκαρ μου;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυτό μου λέει και η καντούλα!
Ότι το "πινελάκι" είναι ξεπερασμένο και πως εγώ ζω στη δεκαετία του '80!

candy's τετραδιάκι είπε...

E καλα σε λεω για,πινελακι και μαλακιες ελεος!!!!!!

Να σου ζησουν τα μικρα σου Αλητισσα!!!Σε φιλω!!!

Seadreamer είπε...

Χρόνια πολλά Αλήτισσα σε σένα και στα κουκλιά σου
Να είσαστε ευτυχισμένοι!

Αλητισσα είπε...

Πριν λίγο που πηγα να ξαπλώσω βρήκα δίπλα στο μαξιλάρι μου ένα υπέροχο γράμμα απ την κόρη μου..
Ειλικρινά δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω απ τη συγκίνηση..
Είναι από τα πιο όμορφα λόγια που έχω διαβάσει στη ζωή μου..
Σας ευχαριστώ για τις ευχές είμαι πολύ τυχερη που αξιώθηκα να γίνω μάνα όσο κι αν κουράζομαι όσο κι αν μοχθώ καθημερινά..

takis είπε...

Ωρε χαζομαμαδίλα που έχει πέσει εδω μέσα.....

ΥΓ Περίμενε λίγα χρόνια και θα προσγειωθείς ατάκτως.

ΥΓ2 Βρε, κουκλάκια έχεις!

Αλητισσα είπε...

Μωρέ είμαι σίγουρη πως θα προσγειωθώ απότομα, αλλά δεν πειράζει να απολαύσω λίγο τη χαζομαμαδίλα όπως λες τώρα που την εχω ακόμα..
Στη φωτο είναι πολύ μικρά πρέπει να είναι το 2002 ή 2003 αλλά είναι τόσο γλυκούλια..ξέρεις τώρα για την κουκουβάγια και τα μικρά της..

Time found you lying motionless The definition of an old love was lying on the wooden floor of memory Each day you scribble a meaningful ins...