Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2008

7 αλήθειες και 4 ψέματα..Σα να λέμε 4 γάμοι και 1 κηδεία..


Έπαιξε η Γατούλα και ο Λασπολόγος το παιχνίδι με τις 7 αλήθειες για τον εαυτό τους και ζήλεψα σκέφτηκα όμως να γράψω και 4 ψέματα που οι άλλοι πιστεύουν για 'μενα έτσι για να 'χει και σασπένς:

1. Είμαι επιρρεπής στις εξαρτήσεις πράγμα που ευτυχώς ξέρω από πολλή μικρή ηλικία αν και η γνώση αυτή του εαυτού μου δεν ήταν και αποτελεσματική σε κάθε περίπτωση..

2. Πιστεύω στο ρητό "Προσέχουμε για να έχουμε" και προσπαθώ να το εφαρμόζω σε κάθε τομέα της ζωή μου..

3. Μου αρέσει η γυμναστική και η υγιεινή διατροφή αλλά μόνο επειδή μου αρέσει να αρέσω..

4. Δίνομαι σε καθετί που κάνω είτε είναι δουλειά, φιλία, σχέση, οικογένεια αλλά συγχωρώ πολύ δύσκολα ανθρώπους που με απογοητεύουν ή μάλλον δε συγχωρώ τους διαγράφω συχνά με πολύ πόνο αλλά πάντα χωρίς επιστροφή..

5. Είμαι ερωτευμένη μ' ένα θεόμουρλο τύπο που με κάνει και κλαίω απ΄τα γέλια και που ελπίζω να μ' αγαπάει όσο κι εγώ..

6. Μου αρέσει να βοηθάω μόνο όμως αν μου ζητηθεί, δεν έχω καμιά επιθυμία να σώσω κανένα, ζω με την ελπίδα να μάθω ν' αγαπώ τον εαυτό μου κι ελπίζω κάποτε να μπορώ ν' αγαπώ όλο τον κόσμο..

7. Δουλεύω πολύ, όχι όμως γιατί είμαι εργασιομανής, δουλεύω πάντα όσο χρειάζεται για να βγάλω τα χρήματα που θα καλύψουν τις ανάγκες της οικογένειας μου ούτε λεπτό παραπάνω..



Και τώρα 4 ψέματα που,είτε από δική μου επιλογή είτε όχι πιστεύουν οι άλλοι για 'μενα:

1.Ότι μου αρέσουν οι πιτσιρικάδες, αυτό είναι μια φήμη που απλά έχει δημιουργηθεί γύρω απ' το άτομο μου γιατί απλά οι φίλες μου είναι παντρεμένες και δεν πολυβγαίνουν στον έξω κόσμο..

2.Ότι είμαι πολύ δυνατή και δεν κολώνω σε τίποτα, αυτό πάλι είναι μια φήμη που έχει να κάνει με το ότι γενικά είμαι survivor και καμία σχέση δεν έχει με δύναμη, γιατί μόνο εγώ ξέρω πόσες φορές κλαίω μόνη μου..

3.Ότι το μόνο πράγμα που σκέφομαι είναι το σεξ πράγμα που επίσης είναι μεγάλο λάθος γιατί σκέφτομαι κι άλλα πράγματα όπως όπως..γαμώτο πάλι το ξέχασα..

4.Ότι ξετρελαίνομαι να χτυπιέμαι σαν το ψάρι στο γυμναστήριο και να πονάει το κορμάκι μου μετά, και ότι μου αρέσει να τρώω βραστά μπρόκολα και κολοκύθια Μπλιά!!!!

16 σχόλια:

Λασπολογος είπε...

γέλασα πολύ...

καταρχάς ποιά γυναίκα δε σκέφτεται πολύ το sex...;;;;

και ξεκινάω...

και γω σαν αυτάρεσκο πλάσμα που είμαι...γυμναστική κάνω για το σώμα μου και μετά για όλα τ'άλλα...

αν και πολλές φορές η επιφάνεια μου...δε μου βγήκε σε καλο...

βοηθάω...χωρίς να μου ζητηθεί...απλά πρώτα κοιτάζω να βοηθήσω τον εαυτό μου...και μετά αν μπορώ και τον δίπλα μου...
(εξαιρείται οικογένεια)

η μόνη μου εξάρτηση είναι οι γυναικείες μυρωδιές...

είμαι σίγουρος οτι σ'αγαπάει γιατί και σε έχεις πολύ τρέλλα...σίγουρα πράγματα

Αλητισσα είπε...

Λασπολόγε,
χαίρομαι που γέλασες κι εγώ γελάω πολύ συχνά με τον εαυτό μου,κι οι φίλοι μου πάλι με τον εαυτό μου γελάνε..
Οι γυναίκες να σκέφτονται συνέχεια το σεξ;
Πάει χάλασε αυτός ο κόσμος..
Ποιά επιφάνεια βρε Ιπποποταμάκι εδώ αμαν κάνουμε να μη μας κλαίνε οι ρέγγες, κι εσύ μου λες για επιφάνεια;
Η μόνη επιφάνεια που ξέρω είναι το τραπέζι της κουζίνας μου όλα τα λοιπά μου είναι στρογγυλά..
Γαμώ τη μητέρα φύση που όταν σκεφτόταν καμπύλες, εκτός απ' τη Μόνικα Μπελούτσι σκεφτόταν και τη Μόνικα Στρογγυλόφσκι..
Χάθηκε δλδ ο κόσμος να μας βγάλει όλες απ' το ίδιο καλούπι;
Κι εμένα μ' αρέσουν οι μυρωδιές, όχι των γυναικών, ακόμη, των ανδρών πάντως μμμμμμμ!!!
Μ' αγαπάει λες;
Και να φανταστείς ότι είμαι η σοβαρή της υπόθεσης..

gregory είπε...

εγω θα σχολιασω τα ψεματα....για τους πιτσιρικαδες....χωρις φωτια δεν βγαινη ...καπνος...

takis είπε...

Tις αλήθειες τις παραθέτεις κάπως απόλυτα...
ίσως και τα ψέματα, αλλά μάλλον λιγότερη απολυτότητα εισέπραξα εκεί..
πιο οικεία μου φαίνονται..

είναι ετσι ε?

Για μένα πολλά είναι σχετικά..
απο τον έρωτα μέχρι τα μπρόκολα..
με ερωτηματικά...
αλλά προσπαθώ να μην αγχώνομαι.. κυρίως με τα μπρόκολα!

Αλητισσα είπε...

Γρηγόρη,
καπνός χωρίς φωτιά ποτέ..
Αλλά και απ' οποιαδήποτε φωτιά μένει μόνο η στάχτη..
Με απλά λόγια δε μου αρέσουν οι πιτσιρικάδες..

Τάκη,
είμαι απόλυτη γιατί είμαι υπομονετική και δίνω πολλές ευκαιρίες στους γύρω μου και στον εαυτό μου,γενικά πιστεύω στο δικαίωμα που έχει καθένας μας στο λάθος,γι' αυτό όταν καταλήγω κάπου είμαι απόλυτη το έχω εξετάσει πλέον τόσο πολύ που δεν μπορώ να κάνω αλλιώς..
Όσο για τα μπρόκολα και το άγχος θα μου επιτρέψεις να είμαι της άποψης ότι όποιος δεν προσέχει δεν έχει κι αυτό δεν αφορά μόνο τα μπρόκολα αφορά το γεγονός ότι κανένας και τίποτα δεν είναι δεδομένο..

El Perro Infiel είπε...

alitisa katapliktiko post!
gelasa polu ...kai vrika merika koina :)))))
einai ''kapws'' na blepeis ta dika sou se xeno keimeno :)
well done!
keep up .
se ekana add sta fav blogs mou kai 8a se diavazw apo edw kai pera !
kali sunexeia

Αλητισσα είπε...

Καλώς όρισες El Perro,
σ' ευχαριστώ κι εσύ να είσαι καλά..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ότι είσαι τεκνατζού είσαι, και μην το αρνείσαι!

Ξέρεις κάτι, υποψιάζομαι με ποιον "τα έχεις"!
Τελικά ήταν μεγάλη σιγανοπαπαδιά ο τύπος!
Αλλά αφού σε άρπαξε από μένα, χαλάλι του, ΑΞΙΟΣ!

Αλητισσα είπε...

Δε με λες βρε Ασκαρούλη, τον αστυνόμο Σαίνη τι τον έχεις;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Tον έχω υπαστυνόμο! χεχε
Φιλάκια....

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλητούλα, σόρυ βρε κορίτσι μου αλλά με τις φούριες μου ξέχασα να σου ευχηθώ για τον Μιχαλάκη!
Χρόνια πολλά και να σου ζήσει!

Αλητισσα είπε...

Ευχαριστώ πολύ, κι εσύ ότι επιθυμείς..

marilia είπε...

Κι εγώ για το Μιχαλάκη σου πέρασα, αφού πρώτα είδα σχετικό σχόλιο του παραπάνω άταχτου... επιρρήματος!
Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα γερό, δυνατό κι ευτυχισμένο! Δυο σβουριχτά φιλιά στα μαγούλια, εκ μέρους μου!

Όσο για την ανάρτηση... χι!

Αλητισσα είπε...

Ευχαριστώ Μαριλίτσα μου, κι εσύ να το χαίρεσαι το "άταχτο επίρρημα σου" χαχαχαχα!!

Spitogata είπε...

Δεν ήξερα πως έχεις Μιχαλάκη...

Να σου ζήσει βρε. Να είναι γερός, άξιος και τυχερός. Αν και είναι ήδη τυχερός...έχει εσένα!

Ωραίες οι αλήθειες σου , ωραία και τα ψέματα. ΘΑ σχολιάσω ένα μόνο...
το σεξ! Τί άλλο!

Ξέρεις ποια λένε πως είναι η πιο δύσκολη επέμβαση?
Να βγάλεις τον φαλλό από το μυαλό μιας γυναίκας!

Το θέμα είναι βέβαια να μην τον έχει μόνο εκεί.

Και είπαμε προσέχουμε για να έχουμε!

Σε φιλώ γλυκά

Αλητισσα είπε...

Ευχαριστώ πολύ γατούλα μου κι εσύ να χαίρεσαι τα ομορφόπαιδα σου..