Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2008

Παρακμή..


Μιά νύχτα σαν τις άλλες, χωρίς να το πολυσκεφτώ,
θα ντυθώ με φανταχτερά χρώματα
από ‘κείνα που δε μ’ έχεις δει ποτέ να φοράω
και ψηλοτάκουνα για να λικνίζομαι ξεδιάντροπα..
Θα περπατήσω με φεγγάρι το δημοτικό φωτισμό
και θ ακούσω τις ανάσες των περαστικών
να ψιθυρίζουν προστυχόλογα..
Θα διασκεδάσω σε μπαρ παρακμιακό,
παρέα με γκόμενες με κολάν
και γόβες σε ξεθωριασμένο χρυσαφί
και τύπους με ανοιχτά πουκάμισα
και παπούτσια παντοφλέ με άσπρες κάλτσες..
Θα πετάξω το δημοσιοϋπαλληλίκι στον πάτο της ασημί τσάντας μου
και θα γεμίσω τις τσέπες μου λεφτά χωρίς απόδειξη παροχής υπηρεσιών
ανάμεσα σε καπνό και αλκοόλ..
Κι εσύ θα μου λες :
«Εσύ είσαι δυνατή, δεν έχεις εσύ ανάγκη από τίποτα..»
Ούτε που θα σκεφτώ να σου εξηγήσω
Θα κλείσω τα μάτια και θα σε ρουφήξω πίκρο απ’ τις καταχρήσεις..
«Τι ξέρεις από έρωτα;» θα με ρωτήσεις..
«Τίποτα» θα σου πω..
Τι να σου πω για τον έρωτα,
Όταν έχει πανσέληνο είναι μάταιο να ψάχνεις το φεγγάρι..
Μονάχα θα σου χαρίσω το κόκκινο βρακί μου
να το ‘χεις λάβαρο κάθε που θα μιλάς για 'κείνον..

14 σχόλια:

gregory είπε...

εισαι τοσο αληθηνη σε αυτο που θελης...που επνεης φοβο,και παθος...η γραμη να γεινης μονο φαντασιωση ειναι κοντα....εσυ ερεθιζης ακομα...και εναν ευνουχο...και ολα αυτα τη νυχτα που η ορμες ειναι στην τσιτα...γραφτο με θεμα ..Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ...καλη εκτονωτηκη νυχτα....

Αλητισσα είπε...

Ομολογουμένως με φέρνεις προ εκπλήξεως Γρηγόρη..
Σίγουρα δεν περίμενα τα γραπτά μου να προκαλούν ονειρώξεις..
Πάντως όπως και να το κάνεις μια επιτυχία είναι κι αυτό, αν σκεφτεί κανείς ότι σαν οντότητα δεν προκαλώ και κανένα σεισμό στον ανδρικό πληθυσμό..χα χα..
Τεσπά το θέμα "Πρόκληση" θα το σκεφτώ και βλέπουμε τι θα βγεί..
Καλό βράδυ

spirosvii είπε...

:) Μου άρεσε πάρα πολύ Αλήτισσα...Ζωντανό, ρεαλιστικό και πρόστυχο. Το κόκκινο βρακί ήταν όλα τα λεφτά. Με "πήγες" και με "έφερες"! Μπράβο!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ε όχι και δεν προκαλούν ονειρώξεις τα γραπτά σου!
Σήμερα αναγκάστηκα να βάλω πλυντήριο!

Αλητισσα είπε...

Σπυράκο θενκς..

Ασκάρ
εσύ έχεις τώρα την προεκλογική εκστρατία κοίτα να επικεντρωθείς εκεί..
Αν και κάτι μου λέει ότι για τις όποιες ονειρώξεις σου άλλη είναι υπεύθυνη..

takis είπε...

Τελικά το ξεδιάντροπο σεξ είναι όνειρο ανδρών και γυναικών...

Επειδή είναι όνειρο δεν γίνεται και πραγματικότητα ε, λες?

Κόκκινο βρακί ε? και στο μαύρο δεν λέω οχι...

ΥΓ Α βρε Αλήτισσα, χαίρομαι για την επανάκαμψη σου

Αλητισσα είπε...

Το "ξεδιάντροπο" σεξ Τάκη μου
για άλλους είναι όνειρο και γι' άλλους απλά η σεξουαλική τους ζωή..
Τώρα τι είναι ξεδιάντροπο είναι μια πολλή προσωπική άποψη..
Προσωπικά πιστεύω ότι έχει σχέση με το πόσο αγαπάς τον ευατό σου και πόσο δε νιώθεις ενοχές να τον ευαχριστείς στα πλαίσια πάντα της "κοινής συναίνεσης" και της αλληλοαποδοχής..
Αν η σεξουαλική μας ζωή δε μας ικανοποιεί δε φταίνε τα "απραγματοποιήτα όνειρα" μπορεί απλά να έχουμε κάνει λάθος επιλογή ή να έχουμε απλά επιλέξει με βάσει άλλα κριτήρια που μπορεί όμως να είναι εξ' ίσου σημαντικά και σπουδαία..
Τώρα αν πάλι μπορούμε να τα έχουμε όλα μια χαρά μου φαίνεται το πολύ πολύ να σκάει απ' τη ζήλια του ο γείτονας λέγοντας μας πως "στη ζωή τελικά δεν μπορείς να τα έχεις όλα", κι εμείς να κρυφογελάμε κουνώνας το κεφάλι μας καταφατικά..
;)

ΥΓ Κι εγώ χαίρομαι για τη δική σου επανάκαμψη Τάκη..

Κούκος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=BoU6FjGN530

Αφιερωμένο!

Λασπολογος είπε...

συμφωνώ οτι δεν υπάρχει τίποτα ξεδιάντροπο στο θέμα του sex...πειράζει δηλαδη που εμένα το παστίτσιο μου αρέσει με πολύ μπεσαμέλ;;;

όλα είναι απόψεις και ο καθένας κάνει αυτό που του αρέσει αρκεί να βρίσκει αποδοχή...

αν εξαιρέσω τους τυπάδες με τις σαγιονάρες...όλα τα άλλα ανήκουν στην ακμή...τουλάχιστον για το δικό μου μυαλό...

candy's τετραδιάκι είπε...

Mωρε ξεδιαντροπο σεξ να ναι κι οτι να ναι!

υ.γ Ασκαρ μονο σημερα εβαλες πλυντηριο?Κατι τετοιους σαν εσενα θελει πελατες οι ΔΕΗ! χοχοχο :))

Αλητισσα είπε...

Κούκο,
σ' ευχαριστώ είναι απ' τα τραγούδια που μ' αρέσουν πολύ..
Κι από 'μενα
http://www.youtube.com/watch?v=k3EmA-eJPxs

Λασπολόγε,
καταρχήν καλώς όρισες..
Δεύτερον κι εμένα το παστίτσιο μ'αρέσει με πολλή πολλή μπεσαμέλ..
Λες να πάμε στην κόλαση;

Καντούλα,
έτσι που πάμε μερικοί μερικοί σε λίγο θα λέμε σεξ να 'ναι κι ότι να ΄ναι..
Αχα χα χα χα χα..
(Προς θεού καμία σχέση να υπονοώ κάτι για 'σενα..αυτοσαρκασμός ήταν)

Mr.Di είπε...

Ναι ναι θα σου πω
δεν ξέρω τίποτα για έρωτα
καιθ΄ανεμίζω το κόκκινο βρακί σου που μου χάρισες για να χω λάβαρο κάθε που θα μιλώ για κείνον
Δε ξέρω τίποτα όχι
Ομως σ' ακολούθησα κείνη τη νύχτα που χωρίς να το πολυσκεφτείς φόρεσες τα φανταχτερά που χεις κρυμμένα στο μυαλό
Ημουν η ανάσα του περαστικού
που σου ψιθύριζε τα προστυχόλογα
Τις άσπρες κάλτσες με τα παντοφλέ για σένα

Οχι δεν ξέρω τίποτε για έρωτα
Ομως ήμουν εκεί για να μου χαρίσεις το κόκκινο βρακί σου
που το 'χω λάβαρο όταν μιλώ για κείνον

candy's τετραδιάκι είπε...

Χαχαχα Αλητακι μην υπονοεις τιποτα πεστο ξεκαθαρα!"Εκει πανω που εισαι Καντουλα θα ξεχασεις και σεξ κι απ ολα" χεχεχε :)))

Αλητισσα είπε...

Mr Di,
πρέπει να ομολογήσω ότι το σχόλιο σου δε σηκώνει παραπέρα σχολιασμό..
Μόνο να σε καλωσορίσω..
Καλημέρα

Καντούλα,
η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα, εκεί που σ' έχει εξορίσει το καθήκον κορίτσι, μου νομίζω σε περιμένουν δύσκολες μέρες κι ακόμα πιο δύσκολες νύχτες..
Κουράγιο..